بهترین برنج پر محصول ایران!
نوشته شده توسط : علیرضا

امروزه در بین محصولات کشاورزی شامل برنج محصولات پر محصول طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و کاشت آنها در کشور ما یعنی ایران بسیار زیاد شده است. برای خیلی ها اکنون این سوال پیش می آید که چرا این محصولات امروزه محبوب شده اند؟ فرق آنها با برنج معمولی چیست؟ بهترین برنج پر محصول چیست؟ و سوالاتی از این قبیل که هر روزه با انها رو به رو می شویم.

برنج های پر محصول در واقع همان برنج معمولی هستند اما اصلاح نژاد شده اند یعنی محققین برای بهره وری بیشتر از این محصول تغییرات ژنتیکی در آن اعمال کرده اند تا در نتیجه محصول بیشتری در هر بار کشت آن بدست بی آید. حال که تفاوت میان این برنج ها با یدیگر را درک کردید زمان آن می رسد که بهترین برنج تغیر ژنتیک یافته ایران را بشناسید و باید بگوییم نام این برنج برنج فجر می باشد.

ویژگی های ظاهر این برنج کمی با دیگر برنج ها متفاوت است و تا حدودی ریز هستند اما هنگام پخت کمی قد بلند تر می شوند. ظاهر این برنج این برنج بیشتر شبیه خنجر اسنت و شلتوک آن به رنگ زرد روشن بوده که دانه های آن سفید رنگ می باشند.

عطر، طعم و قیمت برنج فجر چگونه است؟

از نظر عطر طعم مطمئنا این برنج به برنج های معمولی و محلی نمی رسد که دلیل آن هم بسیار واضح است اما باید توجه داشته باشید که در قبال پولی که می پردازید چه محصولی را دریافت می کنید. برنج فجر به عنوان بهترین برنج پر محصول ایران از عطر و طعم بسیار مناسبی برخوردار است و نسبت به گونه های دیگر برنج بسیار با کیفیت تر است.

خرید برنج فجر

به دلیل شباهت های زیادی که این برنج به برنج ایرانی دارد بیشتر مردم به دلیل قیمت مناسب آز آن استفاده می کنند. این برنج عطر طعم بسیار مناسبی نسبت به برنج های پاکستانی و هندی دارد ولی از لحاظ قیمت از آن ها کمی گران تر می باشد. قیمت برنج فجر با توجه به بازار پر تلاطم ایران بسیار متفاوت است اما شما کاربران گرامی به راحتی می توانید در بزرگترین فروشگاه برنج کشور یعنی فروشگاه اینترنتی زرکار یک به خرید برنج فجر بپردازید و با بهترین قیمت و کیفیت آن را در هرکجای ایران تحویل بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: